.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین آمار مبتلایان کرونا در ایران تا چهارم اردیبهشت؛
جان باختن ۹۰ تن و نرخ مرگ به ۷.۸ درصد رسید/ مجموع جانباختگان ۵۴۸۱ نفر/ تعداد مبتلایان ۸۷۰۲۶ نفر
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت گفنت: از دیروز تا امروز ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۰۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
جان باختن ۹۰ تن و نرخ مرگ به ۷.۸ درصد رسید/ مجموع جانباختگان ۵۴۸۱ نفر/ تعداد مبتلایان ۸۷۰۲۶ نفر

 دکتر کیانوش جهانپور گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک و بر اساس آزمایش‌های انجام شده، از ظهر دیروز تا ظهر امروز ابتلای ۱۰۳۰ تن به کووید-۱۹ قطعی شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۹۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۴۸۱ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۶۴۸۴۳ تن بهبود یافته‌اند و البته ۳۱۰۵ تن از بیماران بستری از جمله افراد بدحال (Critical) هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی، دعای خیر شما و الطاف حق بهبود پیدا کنند.

جهانپور در ادامه گفت: تا کنون ۳۸۹ هزار و ۵۰۷ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در ۱۲۶ آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت کشورمان به انجام رسیده است.

بر اساس آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۷.۸ درصد است که فاصله‌ای محسوس با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۲۰.۳ درصد دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۲.۲ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.